loading...
انواع نهال گردو
zahra بازدید : 52 یکشنبه 06 آذر 1401 نظرات (0)

نهال گردو مناطق سردسیر و گرمسیر

نهال گردو رقم پرسودی است اما به شرط آنکه به خوبی برای کاشت انتخاب شود.بطور کلی برای انتخاب و خرید نهال گردو بایستی به شرایط اقلیمی منطقه توجه داشته باشید.

در زمان خرید نهال گردو به سردسیر و گرمسیر بودن آن توجه می شود.یعنی بطور کلی در زمان انتخاب درخت گردو بایستی توجه کنید مناسب مناطق سردسیر است یا گرمسیر.

به نقل از نهالستان اصیل گردو می خواهیم بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر و مناطق گرمسیر را معرفی کنیم.

بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر کدام است ؟

نهال گردو که برای مناطق سردسیر و کوهستانی انتخاب و خریداری می کنید بایستی پایدار به شرایط اقلیمی سرد منطقه باشد.از بهترین ارقام نهال گردو مناسب مناطق سردسیر می توان به نهال های زیر اشاره داشت :

  • نهال گردو فرنور

یکی از رقم نهال گردوهای پربار مناسب مناطق سردسیر که بیشترین میزان باردهی را دارد و در شرایط اقلیمی خیلی سرد به خوبی رشد می کند و دیرگل است نهال گردو فرنور می باشد.

این نهال گردو عملکردی بی نظیر داشته و می تواند در ارتفاعات بسیار بالا رشد کند و میزان باردهی این رقم در هر هکتار 5 تن می باشد.

  • نهال گردو کانادایی

دومین رقم مقاوم به سرما که شرایط سردسیر را به خوبی تحمل می کند و مقاومت بسیار عالی و بی نظیری به سرمای بهاره دارد نهال گردو کانادایی می باشد.

کاشت این رقم در ارتفاعات بالا توصیه می شود طوری که میزان لازم سرما برای رشد به آن برسد.میزان باردهی از 4 تن در هر هکتار است.مغز گردو روشن و نسبتا درشت است.

  • نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر مناسب ترین نهال برای شرایط اقلیمی سرد و معتدل است.البته ارتفاعات بسیار بالا و شرایط کوهستانی بیشتر رقم فرنور توصیه می شود.

بهترین ارتفاع برای کاشت این نهال 1400 متر از سطح دریا است.از باکیفیت ترین محصولا را می توان از این رقم مشاهده کرد.

بهترین باردهی را داشته و گردوهایی پوست کاغذی و درشت را می دهد.

بهترین نهال گردو مناطق گرمسیر کدام است ؟

افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند بایستی توجه زیادی به نوع نهال گردو که انتخاب می کنند داشته باشند.بهترین نهال گردو را که به سرما برای رشد نیاز دارد اگر در مناطق گرمسیر بکارید نتیجه مطلوبی را شاهد نخواهید بود.

اما بهترین نهال گردو گرمسیر کدام است؟

اگر به دنبال یک رقم نهال گردو مناسب مناطق گرمسیر هستید که در صورت گرما دچار سوختگی محصولات نشود نهال گردو پکان آمریکایی می تواند بهترین انتخاب باشد.

این نهال گردو شرایط گرم را به خوبی تحمل کرده و دارای کیفیت بسیار عالی و مطلوبی می باشد.پرچرب ترین گردوها متعلق به پکان است و اینکه بسیار پرمغز و با پوست کاغذی می باشد.

چگونه میزان باردهی نهال گردو خود را افزایش بدهیم ؟

برای افزایش باردهی نهال گردو بایستی در ابتدا بتوانید خرید نهال گردو را به درستی انجام بدهید.

در مرحله بعد نوبه به آبیاری نهال گردو می رسد که باید به صورت اصولی باشد طوری که نهال به خوبی سیراب شود و از طرفی نیز زیاده روی وجود نداشته باشد که ریشه نهال از بین برود.

هر سال به کوددهی و هرس نهال توجه کنید تا کمبود ویتامین و عناصر وجود نداشته باشد.کمبود هر عنصر مفید مثل پتاسیم – آهن – کلسیم و.. می تواند موجب کاهش کیفیت محصولات و باردهی درخت شود.

در مرحله آخر حتما به زمان برداشت محصولات توجه داشته باشید که زیاد ماندن محصولات روی درخت موجب می شود تا گردوها سیاه شوند.

نتیجه آخر

خرید نهال گردو با توجه به اقلیم سردسیر و گرمسیر صورت می گیرد.که اگر به این موارد توجه نشود شاهد عملکرد مطلوبی از نهال خود نخواهیم بود.

انواع نهال گردو مناسب در مراکز نهالستان ها وجود دارد که به نقل از اصیل گردو, بهترین نهال گردو مناطق سردسیر و گرمسیر را معرفی کردیم.

منبع : اصیل گردو

zahra بازدید : 67 پنجشنبه 26 آبان 1401 نظرات (0)

بهترین نهال گردو پیوندی در ایران کدام است ؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال کاری برای درآمد بالا می گردند طوری که سود خوب و درازمدت داشته باشد.کشاورزی جزو مشاغل بسیار پردرآمدی است که اگر بتوان باغ خوبی را بنا کرد به یک سود و درآمد عالی می رسید.

میزان این سود بستگی به نوع نهالی دارد که می کارید.نهال گردو جزو پردرآمدترین رقم نهال های روز دنیاست که بازدهی بالایی داشته و تا یک نسل می توان از آن گردو برداشت کرد و به یک نتیجه مطلوب رسید.

اما باز هم در میان نهال گردو یکسری از ارقام هستند که بازدهی بی نظیری دارند و باردهی آنها تجاری و عالی است.با بررسی و اصلاحیاتی که صورت گرفته است نهال گردو پیوندی به وجود آمده و از لحاظ عملکرد و بازدهی بی نظیر می باشد.

در ادامه به گفته نهالستان نوین گردو قصد داریم بهترین نهال گردو پیوندی را که باردهی اقتصادی دارد و بسیار پربار و باکیفیت است معرفی کنیم.

معرفی 2 نهال گردو پیوندی پربار

در این مطلب می خواهیم دو نمونه از بهترین نهال گردو پیوندی را که در میان تمامی ارقام نهال گردو بی نظیر هستند را معرفی کنیم.

  • نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر از رقم نهال گردوهای آمریکایی است که بازدهی بالایی داشته و از کالیفرنیا به دیگر سراسر کشورها رسیده است.این نهال گردو عملکرد بالایی دارد که رقم پیوندی آن تولید و روانه بازار شد و با کاشت آن از سمت باغداران شاهد بازدهی بی نظیری بودند.

نهال گردو چندلر پیوندی در سال های اول باردهی را شروع می کند.تا سال ششم باردهی اقتصادی و تجاری شده و می توان شاهد یک عملکرد بی نظیر از آن بود.

چندلر پیوندی در شرایط سردسیر به خوبی رشد کرده و می توان آن را در مناطق کوهستانی و سردسیر کاشت و شاهد بهترین عملکرد بود.

وزن گردو بالاست و بسیار چرب و خوش طعم بوده و رنگ مغز روشن است.پوست کاغذی بودن این گردو نیز موحب محبوبیت نهال گردو چندلر پیوندی شده است.

برای کاشت این رقم می توان تا ارتفاعات 1400 متر از سطح دریا اقدام کرد.

  • نهال گردو فرنور پیوندی

اگر در مناطقی هستید که زمستان های بسیار سردی دارد و نگران هستید که نهال گردو شما در شرایط سردسیر از بین برود می توانید یک رقم نهال گردو مقاوم به سرما را برای کاشت انتخاب کنید.

نهال گردو فرنور محصولی از کشور فرانسه بوده و رقم بسیار پربازده ای است که با بررسی هایی رقم پیوندی آن تولید و روانه بازار شد.

نهال گردو فرنور پیوندی جزو ارقام مقاوم به سرما است که میزان عملکردی عالی دارد و می توان آن را حتی در ارتفاعات بسیار بالا 3000 متر نیز برای کاشت انتخاب کرد.

میزان کیفیت رقم فرنور پیوندی بالاست و جزو ارقام پوست کاغذی با مغز درشت به حساب می آید.گردوهایی درشت را از این نهال می توان مشاهده کرد.

نکات مهم کاشت

برای رسیدن به یک باردهی مطلوب و عالی از نهال گردو بایستی هم در خرید نهال گردو توجه داشت و هم رسیدگی های قبل و بعد کاشت را در نظر گرفت.

بهتر است نهال گردو پیوندی که انتخاب و خریداری می کنید مناسب شرایط اقلیمی منطقه شما باشد.بعد از آن نیز بایستی به آبیاری – خاک – کود و هرس کردن درخت گردو توجه داشته باشید.

جمع بندی آخر بهترین نهال گردو پیوندی

خرید نهال گردو مناسب می تواند به رسیدن به یک بازدهی بالا و عالی کمک کند.نهال گردو پیوندی جزو ارقام پرباری هستند که در شرایط سردسیر مقاوم بوده و عملکرد خوبی دارند.

به نقل از نهالستان نوین گردو دو نمونه از بهترین نهال گردوهای پیوندی روز دنیا را معرفی کردیم.نهال گردو چندلر پیوندی و نهال گردو فرنور پیوندی جزو ارقام زودبازده و دیرگلی هستند که باردهی بسیار مطلوبی را به همراه دارند.

منیع : نهالستان نوین گردو

 

zahra بازدید : 58 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)

چه نهال بادام بکاریم ؟

نهال بادام از جهات مختلف جزو بهترین ارقام نهال هاست.اول اینکه بدلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در بازار بسیار مورد استقبال باغداران قرار گرفته است.دلیل بعدی اینکه با نهال بادام می توان به یک سود بسیار خوبی رسید.

درخت بادام را می توان کاشت و درآمد خوبی از آن بدست آورد.اما اینکه چه رقم نهالی می کارید  بسیار مهم است.

به نقل از نوین گردو می خواهیم بگوییم چه نهال بادم بکاریم ؟ بهترین نهال بادام کدام است ؟

بهترین نهال بادام کدام است ؟

خرید نهال بادام و انتخاب بهترین رقم نهال بادام بستگی به منطقه کاشت دارد.ارقام زیادی از نهال در نهالستان های کشور موجود است که برای انتخاب بهترین آنها می توان شرایط اقلیمی منطقه خود را در نظر گرفت سپس نهال مناسب و پربار را خریداری کرد.

برای خرید بهترین نهال بادام در ابتدا بایستی ببینید منطقه شما اقلیم سردسیر دارد یا گرمسیر.

در ادامه بهترین نهال بادام را به شما عزیزان معرفی می کنیم :

نهال بادام مامایی

نهال بادام مامایی از بهترین ارقام نهال بادام های کشور که بازدهی بالایی دارد و می توان گفت جزو بهترین نهال ها است که در شرایط سردسیر به خوبی رشد می کند.میزان باردهی این نهال بادام بالا بوده و می توان به یک بازدهی اقتصادی مطلوب با آن رسید.

نهال بادام فرانیس

اگر به دنبال یک رقم نهال بادام خارجی که بازدهی بالایی دارد می گردید به شما نهال بادام فرانیس از کشور فرانسه را پیشنهاد می کنیم.این نهال نیز بسیار پربار بوده و در سال های بالغ شدن بار تجاری را می توان از آن برداشت کرد.

نهال بادام تونو

یکی از رقم نهال بادام های مقاوم به سرما بهاره که مناطق سردسیر را به خوبی تحمل می کند نهال بادام تونو است.

این رقم بازدهی فراوانی داشته که در شرایط معتدل و نسبتا سرد رشد بسیار خوبی را به همراه دارد.

از رقم های ایتالیایی بوده که در سن بالغ شدن می توان شاهد یک بازدهی فراوان و اقتصادی از آن بود.

نهال بادام پوست کاغذی

بسیاری از باغداران به دنبال رقم نهال بادامی هستند که پوست آن به راحتی از مغز جدا شود.رقم پوست کاغذی پوست بسیار نازکی داشته و مغز بادام پری دارد.

رقم پوست کاغذی در شرایط گرمسیر رشد کرده و بازدهی خوب و مطلوبی را به همراه دارد.می توان بعد از چند سال شاهد بهترین بازدهی از این نهال بود که استقبال بالایی در بازار در میان مردم دارد.

نهال بادام دیرگل

یکی از رقم نهال بادام های پرباری که برای مناطق کوهستانی و سردسیر توصیه می شود نهال بادام دیرگل است.

این نهال بادام در شرایط خیلی سرد نیز کاشته شده و سرمای بهاره را به خوبی تحمل می کند.می توان این رقم را به عنوان بهترین نهال بادام برای مناطق سردسیر معرفی کرد.

میزان باردهی بسیار مطلوب و تجاری است.

نهال بادام بعد از چند سال بار می دهد ؟

باردهی هر نهال با دیگری متفاوت است.اما بطور کلی هر نهال بادام از 8 سال تا 12 سال به باردهی اقتصادی و تجاری می رسد.

بایستی در این مدت تمامی فاکتورهای مهم برای رسیدن به یک بازدهی بالا را در نظر داشت.از شرایط اقلیمی یک منطقه – آبیاری مناسب – خاک مطلوب – فاصله کاشت درخت بادام از یکدیگر – کوددهی مناسب – نوررسانی .

جمع بندی آخر

نهال بادام در میان دیگر ارقام نهال ها بسیار باارزش است.اما اینکه چه رقم نهال را برای کاشت انتخاب می کنید میزان سود و درآمد شما را نشان می دهد.

بهترین نهال بادام را به نقل از نوین گردو به شما عزیزان معرفی کردیم.خرید نهال گردو باید به خوبی و با توجه انجام شود در غیر این صورت موجب کاهش عملکرد و بازدهی درخت می شود.

 

 

zahra بازدید : 71 سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

چه نهال گردو بخرم؟

وقتی تصمیم دارید باغ گردویی را احداث کنید خرید نهال گردو جزو مهم ترین فاکتورها به حساب می آید.از سوالاتی که باغداران می پرسند این است که چه نهال گردو را بخرم؟

خرید نهال گردو اشتباه می تواند میزان باردهی و کیفیت محصولات را در باغی که احداث کرده اید کاملا از بین ببرد.پس انتخاب نهال گردو مناسب و درست با شرایط اقلیمی منطقه شما بسیار اهمیت دارد.

به گفته نهالستان اصیل گردو می خواهیم پاسخ به چه نهال گردو را بخرم بگوییم.این مرکز بزرگترین نهالستان فروش نهال در ایران است که تشکیل شده از متخصصین و مهندسین کشاورزی می باشد.

بهترین نهال گردو برای کاشت کدام است

اینکه سریعا چند نمونه نهال گردو را به عنوان بهترین نهال گردو برای کاشت معرفی کنیم بدون آنکه با در نظر گرفتن اقلیم و ارتفاع از سطح دریا باشد صحیح نیست.

هر رقم نهال گردو باید با توجه به یکسری از فاکتورهای مهم مثل شرایط آب و هوایی - ارتفاعات سطح دریا - میزان بارندگی - رطوبت در نظر گرفته شود.

بهتر است بگوییم اقلیم ایران به سه دسته آب و هوا سردسیر - آب و هوا گرمسیر و آب و هوا معتدل تقسیم می شود.در هر کدام از این مناطق یکسری از ارقام نهال گردو مناسب کاشت است.

بهترین نهال گردو مناطق سردسیر کدام است؟

از بهترین نهال گردو مناطق سردسیر به چند رقم زیر می توان اشاره کرد که میزان مقاومت و پایداری بسیار خوبی نسبت به اقلیم سردسیر دارند.

1- نهال گردو فرنور پیوندی

ارتفاعات لازم برای کاشت نهال گردو فرنور تا 2300 متر است. بازدهی بالا کیفیت بسیار مطلوب

2- نهال گردو چندلر پیوندی

ارتفاعات لازم برای کاشت نهال گردو چندلر تا 1400 متر است.بازدهی بسیار عالی و کیفیت بی نظیر

3- نهال گردو کانادایی

ارتفاعات بالا و مناسب مناطق کوهستانی بوده دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.

این سه رقم جزو بهترین ارقام نهال گردو مناسب برای مناطق سردسیر است که برای ارتفاعات بالا مناسب کاشت است.

بهترین نهال گردو مناطق گرمسیر کدام است؟

یکی از ارقام نهال گردو مقاوم به آب و هوای گرم که شرایط اقلیمی گرمسیر را بسیار می پسندد و اصلا در این شرایط دچار سوختگی نمی شود نهال گردو پکان آمریکایی است.

ارتفاع مناسب برای کاشت گردو پکان از 0 تا 2500 متر از سطح دریا است.

چگونه نهال گردو خود را تقویت کنیم؟

با تقویت نهال گردو می توانید میزان باردهی نهال گردو را تا درصد بالایی افرایش بدهید.برای تقویت درخت گردو باید از خاک مناسب استفاده کنید و کوددهی مناسب صورت بگیرد.کوددهی باید با عناصر ریز مغذی مناسب باشد.

هرس کردن به تقویت درخت کمک می کند.آبیاری جزو فاکتورهای بسیار مهم و اساسی به شمار می رود در فصول مختلف به میزان آبیاری تا درصد بسیار زیادی توجه داشته باشید.

از نهال گردوهای مناسب مناطق خود استفاده کنید تا شاهد عملکرد بسیار خوبی از آن باشید.

جمع بندی چه نهال گردو بخرم

برای خرید نهال گردو ابتدا باید منطقه خود را به خوبی بررسی کنید و سپس با در نظر گرفتن اقلیم و ارتفاع از سطح دریا منطقه تان نهال گردو مناسب را خریداری کنید.

منبع : نهالستان اصیل گردو

مشاوره و خرید نهال گردو: 09121243597

zahra بازدید : 71 چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

معرفی نهال گردو برای مناطق سردسیر

از مهم ترین بخش های تولید گردو, انتخاب و خرید نهال گردو مناسب می باشد.اگر بخواهیم باغ گردو که احداث می کنیم به باردهی خوبی برسد و از طرفی عملکرد عالی از محصولات را مشاهده کنیم باید بتوانیم نهال گردو مناسبی را برای کاشت در نظر بگیریم.

منظور از نهال گردو مناسب کاشت چیست؟ با توجه به تنوع بسیار بالایی که در نهال گردو وجود دارد باید رقم نهال گردو را برای کاشت انتخاب و خریداری کرد که با اقلیم منطقه سازگاری لازم را داشته باشد مثلا مناطق سردسیر موجب از بین رفتن نهال ها و یخ زدگی آنها می شود.

اما آیا در مناطق سردسیر نباید نهال میوه ای را کاشت؟ انواع نهال گردو با مقاومت بسیار بالا در سرما از نوین گردو عرضه می شود که این ارقام به عنوان بهترین نهال گردو مناطق سردسیر هستند. پایداری به سرما نهال گردو بسیار اهمیت دارد و بایستی این موضوع را به خوبی در نظر داشته باشیم.

نهال گردو مناسب برای مناطق سردسیر کدام است؟

مناطق سردسیر ارتفاع بالایی از سطح دریا داشته و آب و هوا بسیار سرد است طوری که اگر نهال گردو مقاومت خوبی نداشته باشد گل آن یخ زده و از بین می رود.

1- نهال گردو فرنور پیوندی

به یقین بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر نهال گردو فرنور پیوندی است.این رقم نهال گردو بازدهی بالایی داشته و میزان پایداری آن به سرما بسیار زیاد است.رقم گردو فرنور را می توان در ارتفاعات بسیار بالا تا 2500 متر کاشت بدون آنکه به میوه و گل ها آسیبی وارد شود.

میزان باردهی: بالا و تا 6 تن

کیفیت محصول : بسیار خوب با پوست کاغذی

2- نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی مناسب ارتفاع از سطح دریا تا 1400 متر است و بیشتر از این ارتفاع می تواند برای کاشت چندلر مناسب نباشد.اگر در منطقه سردسیر هستید چندلر پیشنهاد خوبی می باشد اما باز هم بهتر است برای مناطق کوهستانی با ارتفاع بالا نهال گردو فرنور را انتخاب کنید.

در رقم پیوندی چندلر اصلاحیاتی صورت گرفته است و این رقم مقاومت و بازدهی بسیار عالی را به همراه دارد.

نهال گردو چندلر باردهی بالایی داشته و در هر هکتار تا 6 تن می توانیم بار مطلوب را شاهد باشیم.مقاومت به بیماری و سرما بالا است و باید تا ساعت ها سرما برای رشد آن تامین شود.

3- نهال گردو کانادایی

نهال گردو کانادایی یکی دیگر از ارقام نهال گردو پربازده می باشد که در اقلیم سردسیر رشد بسیار عالی و خوبی را دارد.رقم کانادایی برای ارتفاعات بسیار بالا و اقلیم کوهستانی مناسب کاشت است.

تا ارتفاع 2500 متر می توانید نهال کانادایی را بکارید.کیفیت مغز گردو بالا بوده و دارای پوستی کاغذی می باشد.

نتیجه گیری:

خرید نهال گردو برای مناطق سردسیر می توان به ارقام نهال گردویی اشاره داشت که برای ارتفاعات بالا مناسب کاشت است و می تواند بدون اینکه آسیبی ببیند سرما را به خوبی تحمل کند.

بهترین نهال گردو مناطق سردسیر را به نقل از نوین گردو معرفی کردیم.

منبع: نهالستان نوین گردو

zahra بازدید : 83 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

معرفی بهترین نهال گردو در دنیا

امروزه نهال گردو برای احداث باغات گردو بدلیل سودآوری که به همراه دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .اما یکی از مهم ترین فاکتورهایی که وجود دارد این است که نهال گردو را برای کاشت انتخاب کنیم که بیشترین میزان باردهی و کیفیت را داشته باشد.در این مقاله سه نمونه از بهترین نهال گردو در دنیا را به شما معرفی می کنیم:

1-خرید نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر اصالتا از کشور آمریکا می باشد که زودبازده و دیرگل است.این رقم به عنوان بهترین نهال گردو در مناطق معتدل و سردسیر از نظر باردهی و کیفیت شناخته شده است.میزان باردهی 6 تا 7 تن است.

گردو چندلر مقاوم به سرما بوده و در ارتفاعات 400 تا 1500 متر مناسب کاشت است.

2-خرید نهال گردو فرنور

از نهال گردو مقاوم به سرما می توان به نهال گردو فرنور اشاره کرد.این نهال در ارتفاعات 1000 تا 3000 متر مورد کاشت و برداشت قرار می گیرد.این رقم اصالتا از کشور فرانسه می باشد.

بازدهی فوق العاده ای را به همراه دارد.تا 6 تن بار گردو میدهد.باردهی آن تجاری است.

3- خرید نهال گردو خوشه ای اسرائیلی

یکی از رقم نهال گردو پربار و بسیار باکیفیت و خوش طعم می توان به نهال گردو اسرائیلی اشاره کرد.اصالتا از کشور اسرائیل می باشد که باردهی آن بصورت خوشه ای است.زودبازده بوده و تا 7 تن بار گردو میدهد.

بسیاری دیگر از ارقام نهال گردو پربار وجود دارد که هر کدام به میزانی باردهی دارند اما این سه نمونه بهترین نهال گردو بوده اند.و دیگر ارقام پربار و باکیفیت بالا می توان به :

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو پیوندی

نهال گردو ژنوتیپ برتر

اشاره داشت.

zahra بازدید : 137 سه شنبه 22 تیر 1400 نظرات (0)

نهال گردو اصلاح شده

نهال گردو اصلاح شده همانطور که از نامش پیداست از ارقامی که مورد اصلاح از طریق یکسری از پیوندها قرار گرفته است می باشد.این ارقام نهال گردو با اصلاحیاتی که صورت گرفته دارای بازدهی بهتر و بیشتر و از طرفی کیفیت عالی تر می باشد.

گردو اصلاح شده نیاز دارد تا در شرایط آب و هوایی معتدل رشد کند و بازدهی خوبی را از خود نشان بدهد.از ارقام تجاری به حساب می آید.اگر بتوان عوامل مهم در نگهداری نهال گردو را لحاظ کرد حتما شاهد بازدهی خوبی از آن خواهیم بود.

بهتر است فاصله مناسب با توجه به میزان رشد لحاظ شود که بهترین آن 6 در 6 می باشد اینگونه به ریشه و درخت آسیبی وارد نمی شود.دارای یک ویژگی عالی است که به سرما و گرمای زیادی حساس نمی باشد.بهتر است نیاز سرمایی برای رشد و نور کافی برای بازدهی بهتر این رقم تامین شود.

ارقام اصلاح شده را به منظور بازدهی بالاتر و بهره وری بهتر اصلاح می کنند.می توانید با خرید نهال گردو اصلاح شده عملکرد بی نظیری از گردو را مشاهده کنید.میزان باردهی این رقم می تواند دو برابر دیگر ارقام باشد.شاید تا حدود 6 تن بار گردو را بتوان مشاهده کرد.

این نهال گردو نیز همانند دیگر ارقام به رسیدگی نیاز دارد و بهتر است گرده افشان در میان ارقام برای بهره وری بالاتر استفاده شود.

zahra بازدید : 102 دوشنبه 14 تیر 1400 نظرات (0)

نهال گردو کانادایی

امروز بسیاری از کشاورزان بدنبال نهال گردو هستند که در شرایط اقلیمی سرد بتواند بازدهی بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.هوای سرد می تواند در میزان باردهی و کیفیت محصولات تاثیرات فوق العاده ای بگذارد.

عملکرد نهال گردو کانادایی

یکی از ارقام نهال گردو مقاوم به سرما که باردهی عالی از گردو را دارد نهال گردو کانادایی می باشد.می توانید این رقم کانادایی را در مناطق سرد و نیمه سرد بکارید و بازدهی بسیار عالی را مشاهده نمایید.

گردو کانادایی باردهی بسیار بالایی دارد که تا 8 تن بار مرغوب گردو میدهد.می توانید آنرا در مناطق بسیاری از ایران که کوهستانی و سرد است بکارید.گردو کانادایی به دلیل رنگ روشنی که دارد و طعم بی نظیر بسیار مورد استقبال باغداران قرار گرفته است.

بایستی برای رشد بین 600 تا 800 ساعت سرما به آن برسد.بهتر است در ارتفاع 1400 متر از سطح دریا کاشت نهال گردو انجام بگیرد.حتما به فاصله میان درختان گردو کانادایی توجهات لازم را داشته باشید که 6 در 6 می تواند یک فاصله بسیار مناسب باشد.

از خصوصیات ناب نهال گردو کانادایی می توان به کیفیت آن که دارای پوستی کاغذی و طعمی بی نظیر است اشاره کرد.رنگ مغز گردو بسیار روشن بوده و درشت است.می توانید برای مناطق سردسیر و معتدل نهال گردو چندلر را نیز برای کاشت انتخاب کنید.

zahra بازدید : 96 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

نهال گردو چندلرپیوندی

نهال گردو  چندلر از ارقام پربازده از کشور آمریکا می باشد که در سال 1997 به ایران وارد و یکی از بهترین ارقام نهال گردو شناخته شد.رقم چندلرپیوندی به عنوان بهترین و محبوب ترین نهال گردو شناخته شده است.

ویژگی نهال گردو چندلرپیوندی

اگر در منطقه ای با شرایط آب و هوایی معتدل زندگی می کنید می توانید نهال گردو  چندلر را بکارید و بازدهی بالایی را از آن شاهد باشید.بایستی قبل از کاشت شرایط اقلیمی منطقه خود را در نظر بگیرید سپس اقدام برای کاشت نمایید.

بهترین ارتفاع برای کاشت نهال گردو چندلر پیوندی می تواند تا 1400 متر از سطح دریا باشد.از طرفی بایستی به فاصله کاشت نهال گردو توجه لازم را داشته باشید که 557 می تواند فاصله مناسبی برای کاشت باشد و در میزان عملکرد تاثیر بسزایی دارد.

دیرشکوفه بوذن این رقم نهال گردو می تواند یکی از ویژگی های بی نظیر چندلر باشد که از سرمای بهاره در امان می ماند.بایستی تا زیر 7 درجه سانتی گراد هوای سرد به مدت 700 ساعت به درخت گردو چندلر برسد تا رشد کند و بازدهی خوبی را به همراه داشته باشد.

تا 50 درصد بازدهی را می توان از این رقم مشاهده کرد میزان باردهی خوب را از سال هشتم آغاز می کند که باردهی تجاری را به همراه دارد اما از سال های دوم و سوم نیز بار گردو بصورت نوبرانه مشاهده می شود.

گردوها پوستی کاغذی دارد و مغز آن بسیار درشت است و رنگ روشنی آن موجب استقبال بی نظیر آن شده است.

zahra بازدید : 95 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

نهال گردو اسرائیلی

اگر بدنبال نهال گردو با بهره وری بالا و اقتصادی هستید نهال گردو اسرائیلی را به شما پیشنهاد می کنیم.گردو اسرائیلی کوتاه قد می باشد که بازدهی بالایی دارد از دسته ارقام با بار تجاری بالا می باشد که از سال دوم باردهی را آغاز کرده و تا 100 سال بار گردو مرغوب میدهد.

این رقم در مناطق معتدل تا سردسیر بسیار عالی کاشته می شود و بازدهی فوق العاده ای دارد از سال های هشتم می توانیم شاهد باردهی بالا باشیم.این نهال در صورت سازگاری با شرایط آب و هوایی و رسیدگی های لازم می تواند باردهی انبوهی داشته باشد.

چیزی حدودا به اندازه 50 درصد باردهی را می توانید از رقم اسرائیلی بازدهی ببینید.هر شاخه از 5 تا 25 عدد گردو مرغوب را به بار می آورد.از ویژگی های ناب گردو اسرائیلی می توان به زودباردهی آن اشاره کرد و دیرگل بودن آن.این نهال از سرمای بهاره در امان است و همین موجب می شود تا شاهد باردهی مطلوبی از گردو باشید.

گردو اسرائیلی منبع زیادی از ویتامین و پروتئین می باشد که می توانید طعم فوق العاده ای از آن را بچشید.میزان زیادی چربی اشباع نشده دارد که موجب شده است تا خوشمزگی گردو را حس کنید.

zahra بازدید : 78 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

نهال گردو خوشه ای و عملکرد

نهال گردو خوشه ای از دسته ارقامی است که دارای 6 گونه مختلف می باشد و دارای میزان باردهی بالا می باشد دارای برگ های بزرگی است که در کنار برگ های فرد قرار گرفته است.این رقم بیشترین میزان باردهی را در سن بالغ شدن دارد و می توانید باردهی خوبی را از آن شاهد باشید.

رقم خوشه ای در شرایط معتدل و سرد بخوبی رشد می کند و بازدهی بالایی را می توانید مشاهده کنید این رقم بصورت دسته ای و یا همان خوشه ای بار گردو میدهد.میزان باردهی آن در میان باغداران بسیار محبوب است.

این رقم را بایستی در فاصله ی 7*7 مورد کاشت قرار بدهید.در ابتدا از کشور فرانسه بوجود آمد و بازدهی آن زبانزد شد و در ایران نیز با شرایط اقلیمی بسیاری از شهرها سازگار بود.دارای پوسته ای نازک است و مغز درشت و پری دارد.وقتی رقم خوشه ای را کاشتید بایستی به آبیاری و کوددهی آن بقدر کافی برسید.

بایستی تا حدود 700 ساعت نیاز سرمایی این نهال تامین شود تا باردهی آن آغاز شود.اگر بتوانید از گرده افشانی چندلر و هارتلی استفاده کنید می توانید شاهد عملکرد بالایی از گردو باشید.

نهال گردو

نهال گردو خوشه ای,خرید نهال گردو خوشه ای

zahra بازدید : 91 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

نهال گردو فرنور و عملکرد آن

هر باغداری وقتی می خواهد باغ گردویی را احداث کند در ابتدا این را در نظر می گیرد که چه نهالی را برای کاشت انتخاب کند.نهال گردو فرنور رقم نهالی است که برای کاشت در مناطق سرد و معتدل مورد کاشت می باشد.این رقم بازدهی فوق العاده ای دارد و دارای کیفیت و بازدهی بسیار خوبی است.

پوست کاغذی بودن-روشن بودن مغز گردو و طعم چرب و خوش طعمی که دارد موجب شده است تا فروش بالایی در میان باغداران و کشاورزان داشته باشد.این رقم اصالتا از فرانسه می باشد و بهتر است در فاصله ای مناسب کاشته شود تا بازدهی عالی از آن را ببینید.برای بازدهی بهتر رقم فرانکت را برای گرده افشانی معرفی کرده اند.

میزان باردهی نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در سن بالغ شدن 7 تا 8 تن بار گردو میدهد.و از هر درخت حدود 50 تا 70 کیلو با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی و رسیدگی هایی بار میدهد.

نهال گردو-خرید نهال گردو فرنور

zahra بازدید : 87 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

نهال گردو چندلر

ارقام زیادی از نهال گردو برای کاشت وجود دارد که می توان آنها را برای مناطق سرد و گرم مورد کاشت قرار داد حالا در این وبلاگ قصد داریم یکی از بهترین و محبوب ترین ارقام نهال گردو که دارای بازدهی فوق العاده ای از گردو می باشد و کیفیت گردوها بالا است را به شما معرفی کنیم.

نهال گردو چندلر یکی از نهال های پربار با بازدهی عالی است که در مناطق سرد بخوبی پاسخ می دهد و می توانید بازدهی بالایی را از آن شاهد باشید.این نهال از کشور آمریکا با بررسی هایی و پیوندی به وجود آمد و مورد کاشت قرار گرفت بدلیل بازدهی بالایی که داشت بسیاری از کشاورزان از آن استقبال کردند.

یکی از مهم ترین دغدغه ی باغداران هوای بسیار سرد بود که درختان را تحت تاثیر قرار میداد از این رو با بوجود آمدن نهال گردو چندلر این مشکل تا حد بسیار زیادی از بین رفت.این رقم مقاومت بسیار خوبی به سرما دارد از طرفی گردوهایی درشت و پوست کاغذی میدهد و میزان باردهی خوبی را شاهد خواهید بود.

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 979
  • بازدید کلی : 4,615